Picaturi de venin pe suflet(by colonelumorteni)

Prea sentimental am vrut sa iau o pauza de la tot, din pacate nu pot incepe o noua viata decat daca o termin pe asta . Imi vad imaginea distrusa in oglinda pare ceva malefic uneori ma panicheaza.Incep sa vad cum ma curat total.ma degradez pe zi de trece o sa ajung un cadavru viu cu o injima care inca bate dar simte prea multe la figurat.ma intristez numai la gandul ca devin trist indiferent de situatie nu pot zambii.E ca un calvar pare infernul pentru mine si aprind iar o tigare pe care o consider cea mai buna prietena pe langa obsedata asta de singuratate care nu renunta la mine.cad pe ganduri, ametesc si ma duc departe ...prea departe de realitate ma duc spre paranoia totala.De ce intotdeauna orgoliul oamenilor te ucide incet incet?Visez spre iertare si uitare dar sunt atat de departe aproape imposibile aproape inexistente.da...vreau sa fac pauza...vreau sa faca pauza pentru ca nu mai inteleg umanitatea lovita de inversunare si ura.De ce doar bunica ma intelegea atat de bine?Cine ma intelegea atat de bine a stat langa mine doar 4 ani dupa s-a stins...Vreau sa arunc o privire in trecvut, pare atat de negru incat nu mai poate prinde culoare sunt convins total ca acea culoare nu vine din interiorul meu.Unde sunt razele de soare care nu le mai vad? In camera asta singura si intunecata vad doar imaginea Ei.De ce trebuie sa-mi calc pe suflet pentru o femeie care nu mi-a oferit nimic in schimb eu fara sa o cunosc simt ca ai ofer totul dar nu am nimic bun in mine ai ofer doar raul.E agitatia asta ca in gara de tren ma sufoc, nu am aer ma preseaza societatea cu ideile lor prea exagerate despre bani si faima.DAR SUFLETUL UNDE RAMANE?ASTA NICODATA CHIAR NU ACONTAT? O SPUN DE PARCA AS SPUNE:,,DOAR SUFLETUL CONTEAZA NU FRUMUSETEA' O SPUN FUTUI MORTII MA-SII PENTRU CA MA SCOATE DIN ASRITE !!!DE CE PULA MEA NE MUSCAM INTRE NOI? PE VOI NU VA DOARE SA VA ATACATI? SUPRAVIETUITI DAR LUPTATI PLINI DE RANI VA ZBATETI IN PROPRIUL VOSTRU SANGE.RIDICATI-VA DE JOS SI PRIVITI-VA FIX IN OCHI! CE VEDETI?PLACERE SAU DURERE?la dracu!...ma calmez ca nu merita efortul e o situatie prea absurda si prea de prost gust societatea.Societatea in sinea ei nu e dura nu e rea e buna iti ocupa nenorocitul de timp pe care oricum l-ai consuma tot aiurea si tot fara rost il consum,i o sa sfarsesti intre 4 scanduri esti constient !Aprind tigare dupa tihgare ca simt nervi cand scriu imi tremura degetele simt cum dau tot raul afara dar nu dureaqza mult si vine spre mine.As vreaaxdansez dar nu am cu cine so fac. As vreaa sa dansez cu ea dar ea nici nu stie ca exist.Simt ca innebunesc daca inca nu sunt nebun nici macar eu nu stiu ce e cu mine.Am o tornada in suflet , sunt plin de frustrare nu ma pot limita la ceea ce sunjt vreau mai mult.da sunt cosntient ca daca vbreau mai mult sa fac la cat rau fac o sa fac mai mult rau.Inchei acest cacat de blog ca mi se termina tigarile si nu vreau sa mai scriu din interior ma distrug pe exterior...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Soricelul din camera mea

Atunci cand tristetea ucide culori

Ea nu stia ca...