4AM in iad (colonelumorteni)

E focul ce arde in mine.E bezna in sufletul meu nu mai vad raza de soare simt cimitirul e atat de aproape ma cheama.O sa dorm.Am ales armele Doamne nu am ales o cruce de lemn ca Tine.iarta-ma doamne o sa-mi umplu capul cu plumb nu te uita la mine nu plange nu regreta sunt intr-o camera unde ma vaneaza Moartea.Ma priveste de la distanta pentru Tine nu are nici o importanta.NU MA PRIVII DOAMNE ALEG SA MA SINUCID NU MA OPRESC NU ARE SENS POATE TU VEZI CEVA EU VAD IN FATA MEA DOAR MOARTEA PE CARE NO IEI DE LANGA MINE CARE AM CHEMAT-O LA MINE IN NOPTILE CAND PLANGEAM DUPA O CURVA CARE ISI BATEA JOC DEA STA O SA ARD IN FOC NO SA MA STING ..aPRIND LUMNARI CA SA NU-MI BAG PULA IN EA DE TRADITIE ORICUM MA DUC PE PULA AM LUAT DEJA O DECIZIE.E RANDUL MEU SA SFARSESC CU VIATA.Ce stiu altii ce simt eu? Ce le pasa lor de mine?Tie Doamne iti pasa de mine ? Stiu ca iti pasa dar mie nu imi mia pasa am ales sa plec in infern ca exista demonii ma cheama la ei si Tu ma chemi dar ma runc in flacari vreau sa ard ca am ars prea mult de durere viuE 4 dimineata si imi tai venele vreau sa.E 4 dimineata si vreau sascap de durereeeeeeee.Arunc benzina pe mine si aprind tigareaaaaaaaaaaaaaa.ma inconjoara iadul sar dracii pe mine ma duc in jos nu mia scap mi-am futut sufletul de aici nu ma mai scoti Iisuse.Vin preotii sa imi cante la inmormantare ce melodie de jale dar sa-mi bag pula daca o ascult sunt ocupat cu dracii sa ma fut.Imi arde sufletul in locul de unde l-ai scos pe Adam.Sunt la dracu si imi zambeste arunca lemne pe mine si ma prajeste in cuptor.De data sta nu mai mor dar simt durereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ardeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mi-au smuls demonii bucati din mine salveaza-ma strig catre Tine!Nu a mai ram,s nimic din mine acum sunt scrum.Bucati de carne smulsa aruncate pe jos vad viermii cum ma devoreaza nici dracu nu ma mia salveaza.vad in ceata si ma inghite focul nu mai e nimic aici!!!!!! Am infipt adanc seringa in vena...sunt spart Iisuse iarta-ma!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Soricelul din camera mea

Atunci cand tristetea ucide culori

Ea nu stia ca...