Nu stiu ce nume sa-i dau la asta

 hai sa va explic personalitatea mea

atunci cand   esti luptator indiferent ca nu  dai cu 


pumnu.intervine  acel ceva care  te face sa  te crezi   


razboinic si sa  nu ai lasi pe altii

sa te calce in picioare,dac  te supara cineva  lupti cu 


el nu il lasi sa  te intimideze sau sa te  puna la 



pamant

Pot sa ma apar pe  mine sau pe altii daca e nevoie de 


lupta

Nu imi place sa tradez cum fac altii sa fug de la    


lupta, dac faci asta  inseamna ca esti  las sau  fetita  


cu scula ca sa nu mai vorbesc urat

barbat cu fustita

Nu esti barbat  boss..iarta-ma  pe mine sau esti  un 


barbat   calificat in prostie sau  unu care are impresia 


ca e dur.dac vrei sati arat eu ceva dur  nu  vei rezista

ca barbat  fiind.ma plictisesc de   discutii unde ma  


injuri sau ameninti

Nu mai incerca cu armele sau sabiile ca  nu  te pricepi 


la  scenariu

zici ca ti in mana  un pistol pe care  vrei sa ti-l bagi 


in cur

Nici nu sti sa ameninti    serios

as putea sa  iti dau  exemplu da nu o fac

Eu ca si caracter razboinic  nu  ma dau  batut  


niciodata

daca cedez o clipa   si  sunt  cazut nu  am cedat 


definitiv

ma ridic  cand  ai tu impresia ca am  murit

cand ai imprrsia ca mai speriat posibil ai reusit  


atunci da  nu  sta cu gandu ca e   forever  teama

Sunt prea antrenat psihic ca sa   ma  sperie  ce   faci 


tu sau ce zici  tu

dac ai impresia ca sunt om rau sau un monstru care  


iubeste  violenta te inseli

Nu  instig la  lupte sau  violenta ci   imi place pacea

Am totusi o persoanalitate mai  dura pentru ca  dac esti 


 prea   bland uneori esti  calcat in picioare

Nu incerc sa imi arata suprematia  sau sa par  mai 


presus decat altii

Cu totii suntem oameni

Nu si ca personalitate

Unii sunt  fricosi  unii  curajosi

ma rog..

sa vorbesc despre  incerderea pe care trebuie so ai in 


tine

De exemplu dac  cineva  ti-a zis ca nu poti zbura  sa nu 


il crezi

Trebuie sa  incerci indiferent ca  nu e real

dac  o bricheta  nu  se aprinde din prima    se aprinde  


din a doua sau  din a a treia

dac se strica  cumperi alta si tot iti aprinzi tigarea

Incredera  in tine vine din interior  nu din  exterior

Trebuie sa iti impui tu ca esti  puternic si nu cedezi

gandeste-te ca  nu ai cum sa cazi usor

Dac iti e frica   ca o sa cazi de pe un scaun  rezistent 


...mai bine il verifici sa te  convingi ca no sa cazi

asa e si cu teama

trebuie sa verifici  situatia

afland mai multe despre teroristi  o sa  realizezi ca 


sunt    fricosi ca poarta cagula

dac era    curajos   isi arata fata da se sperie

dac ai   poze cu el   il poti intimida   usor

Jon jihadistu  a  clacat cand   lau descoperit

Am auzit ca se teme  pentru viata  lui

acum nu mai esti smecher cand  iti stie   moaca si 


adresa nu?

sincer   voi stiti unde stau da degeaba

Spre deosebire de  jihadi jhon   eu nu am  de alea cu  


aolo intra peste mine

ia-mi capu, impusca-ma hai

da ma omori pentru ca am   socat  soceietatea facand o 


gluma pe live

sau pentru ca iti dau  eu impresia ca sunt smardoi etc

Nu sunt smardoi...doar ti se pare

Nu stii sa faci diferenta  dintre caterinca  si  


smardoiala

eu fac caterinca

vreau sa par mai interesant

desii nu  prea ma dau  eu interesant cu pistolu de 


jucarie ca  lumea e fire slaba

da cred ca e de ajuns sa-i explici ca e jucarie

dac  o ia   logic    realizeza ca e  la misto

Nu detin arme  sau  munitie  etc

Plus ca nici painea  no tai cu cutitu

am de aia feliata

Tu crezi ca   atunci cand ma uit la cutit am  ganduri sa 


  il bag in cineva?daca tu crezi lucrul asta..


ai  tu o problema nu eu,poate tu gandesti asa  si  ai 


impresia ca   si eu gandesc tot asa

Tu chiar ai impresia ca eu vreau sa omor pe cineva?

hai sa facem  teste

ma uit in ochii tai si o sa observi daca te mint

Intreaba-ma  dac  vreau sa omor si iti zic  sincer ca nu

dac  clachez sau ma  eschivez   sau ma pierd  inseamna 


ca te  mint

De obicei criminalii care vor sa omoare  evita discutia 


despre  omoruri

Criminal e ala care tace

Eu  nu sunt  asa ceva pt ca  nici cand ma enervez nu 


arunc cu  obiecte sau  sa  devin agresiv 

dac as fi  ca un criminal nu mas calma sau   sa  renunt 


la ceva rau pe care vreau sal fac

Pur si simplu nu am ganduri sa omor sau sa bat pe cineva

daca aveam asa  ganduri nu mia faceam  clipu asta

Nu mai vorbeam deschis

da dac tu  chiar crezi ca as face rau cuiva astepti 


degeaba momentu sa fac acel rau

ca nu il fac niciodata 

Nu ma  mai amenintati cu lumea interlopa sau ca veniti 


dupa  mine

va dau la muie   si daca veniti

Eu nu maam luat de voi

Vou nu va convine cum sunt eu

da  tu vrei sa te  sustin pe tine ca sefu meu?

bagami-as pula in morti mati si in sefia matii

Tu esti sefu meu?

de cand  te crezi ma tu mai presus decat mine?

Ai  2 perechi de coaie?

Ai pula mare?

pai sa-r putea sa te fut  in cur si daca o ai mare

Ori tu crezi ca nu poti sati iei  muie  daca  incerci sa 


ma futi in cur?

pai s-ar putea sa ma futi in cur da   dupa  iti iei tu  


muie  

Pentru ca  trebuie sa si  multumesti  oaspetele care iti 


 ofera  o cafea

Nu  toti musafirii sunt politicosi

mai ales daca insisti  sa   bea cafeaua aia

daca l-ai enervat pe  musafir  si  tot insisti..

iti da cu ea in cap

in cazu tau  o sa iti tai pula dac mai futut in cur

lasa-ma cu legea  junglei ca sunt mai rau ca tarzan

eu  si  violez maimuta care  nu  e calma

dac maimuta vrea sa ma futa o sa fie o  muimuta moarta

Nu ai cum sa ma sperii cu  puscaria sau ospiciul

am   fost la ospiciu stiu cum e acolo

la parnaie nam fost da mar durea in pula  sincer

daca as fi

poate pe tine te sperie o pula in cur da  posibil mie 


imi place

sa  zicem ca poate nu imi place da  pana la urma  e doar 


o pula care iti intra in cur

si in gura

poti traii si  violat si futut in cur

cristat

Zi asa:,,colonelu asta trebuie futut in cur si in gura 


cristat ca are paru lung e  curva masculina

poate are paru lung ca ai place pula


Nu  imi place sincer da daca e nevoie o iau si in gura 


si in cur

iisus a rezista  la   bataie  si  na cedat

Ce te face sa crezi ca cedez eu?Nu sunt iiisus

da posibil am acel ceva al lui..le fac pe plac oamenilor

iisus na  fost  nervos cand a fost tradat de iuda

nici eu nu sunt

Alexandru cumpanasu care lupta pentru  binele  oamenilor 


si vrea sa  stopeze abuzurile

o sa fie tradat  chiar   discutat pe la spate

Nu stiu de ce vorbesc despre persoane imprtante   care 


au un nivel   foarte ridicat de nivelul meu

da  am dat exemplu de  om care   vrea sa faca  bine 

si nu are un interes

Vrea sa  solutioneze cazul  Alexandrei

paote ca   o so aduca acasa

mam saturat ca   autoritatile sa  nu faca nimic

Nu  e treaba mea  asta dar  nu imi place ca  ea posibil 


e undeva si sufera

Nu spun lucrurile astea ca  sa  par om   bun care vrea 


sa se faca dreptate

Nu cred ca sunt singurul care  vrea sa fie in viata  


acea fata si sa ajunga acasa

Daca  eram agresiv si  voiam sa omor femei    nu vorbeam 


despre asa ceva

ma bucuram de raul ei in liniste fara sa  spun ca vreau 


sa fie  bine


da poate   tu crezi ca spun asta  ca  sa par

Incerac sa ne convinga ca  nu e  agresiv da e

Nu incerc sa conving pe  nimeni

Am martor pe Dumnezeu  nu am nevoie de  parerea ta

Nu imi pasa ce crezi

Am vazut  mai  demult un film cu  un  maniac care tinea 


inchisi..ai tinea  incuiati intr-o rulota..cum sa ma 


exprim..sechestrati    un copil si  pe mama lui

Crezi ca mia placut filmu?

cand am am vazut ca se addea la  femeie   cu forta nu  


mia placut

Era  un  moment cand  venea  beat si  se dadea la   aia

Nu poti sa obligi femeia daca nu vrea

Eu na s obliga o femeie  sa se culce sau sa vorbeasca cu 


 mine

mai demult   aveam impresai ca   pot sa oblig o fata sa  


 vorbeasca cu   mine

da aia e  trecut

acu  nu  mai cred asta

plus ca  nu pot obliga  o femeie sa se culce cu mine

imi poate taia pula in somn daca se razbuna

hai ca ..nu stiu nu  ar face  asa ceva da  nu stiu

Nu vreau sa risc  sa  fie   agresiva si sa  imi dea  cu 


ceva in cap

Revin putin la filmu cu maniacu

cand am vazut ca acel copil  vroia sa vada soarele si 


ala il tine inchis  am vrut sa  derulez  in fata da  


nah..ma rog  filmu sa terminat cu bine

La  aalea horror cand ma uitam  si vedeam ca psihopatu 


ataca  victimele cu cutitu si  se trezea cu ceva   in 


cap  sau  era   fac   praf  ma bucuram ca  ia dat-o la   


nebun

Pentru ca nu imi placea teroare pe care o facea ala

mai ales ca fetele erau speriate

mai dute in pula mea  de cutitar ca stai ca pizda  la 


panda  nai tupeu din prima sa  omori

sincer dac  te terzesti ca vine victima din spate si iti 


baga cutitu in ceafa  nu mai    realizezi ce   ai patit 


ca si psihopat

da de ce nu   vii  cand sunt mai multi?

da  iti fut o piatra in cap cand  deschizi usa  iti 


scapa cutitu din mana si daca nu esti speriat sau 


stresat  ai dai cu sprayul paralizant la psihopat sau cu 


electrosoc

sau daca ai o arma   ai tragi cateva gloante in cap si 


ai terminat cu  totul,ori ala cu gaze  e bun<nam asa 


ceva da  nah..am auzit  de asa ceva

sau ai futi un sut in coaie la psihopat daca stii cum

am auzit ca daca iai dat la ficat  se duce pe pula sau 


in stomac

Nu stiu nu ma dat si nu va  invat  ca sa dati da   am 


primit in stomac de la  unu  cand eram la discoteca si  


am cazut pe jos

mi-a dat  pervers..nu am fost atent ma uitam sa vad dac  


scoate  varamio bata din masina

mam uitat tarziu la  el...nu prea ai timp de reactie 


cand  tio da, ce  ai  mai putea sa faci?ma rog..


va mai  zic ceva  si inchei

Uni   tipi  vor sa te bata ca sa  isi arate  


superioritate fizica

da nu si mentala sau sentimentala

daca te iei de cineva doar ca sa arati ca esti tu   


smecher  nu   e  ok

Nu pot sa explic de ce  se cred   superiori,posibil in 


mintea lor  e ceva de genu:,,sunt mai bun decat asta  


,uite-l e  putin cam smecher  si  hai sa-i arat ca sunt 


mai bun decat el ai trag   2 pumni in  fata"

da oricum degeaba il bati  nu poti schimba realitatea

dac e mai bun decat tine degeaba lai batut

poate sa fie  mai inteligent decat tine  crezi ca dac il 


bati  devine  neinteligent sau cum sa ma exprim?

baiatu daca e ca  conector de gaesti   fotomodel  si  


frumos   degeaba  il injuri  sau chesti ca  tot mai 


frumos decat tine ramane

plus ca are  bun simt  si nu te baga in seama  cum face 


si conector de gaesti

iar il hartuiesc psibil

da nu  vreau sal hartuiesc  e baiat bun si   aia e daca 


il place silvia

poate  il place ca nu e prost ca mine si  nu are de alea 


 proaste ori pt ca are   rotisor de shaorma..iar vorbesc 


prost...sau  il place pe mitrash cum dq   e  corect   


numele  mithras? nu caut pe   discord acum..ma rog ,il 


place pe  mitrash ca  e  sexos  cred  instiga la sex  a 


zis:,,care imi aperciati memurile nu vreti sa veniti la 


mine acasa?

O instiga pe Silvia si pe  Lore

posibil si pe spartanel  da nu cred ca lar fute in 


cur...poate pe robertt ca  e  colegu GM si   chiar dac 


nu existau atunci emotii ca pe serveru lu charmeine alea 


cu   caprita cred ca  o poza cu   2 gay e de ajuns..

ba ce dq am  ma?  

gata   am incheiat iarta-ma Silvia :( Nici nu citeste da 


  pana mea  ca idee



revin la aia care se cred superiori si de ce cu o mica 


adaugare  inainte de a   vorbii iar despre asta,recunosc 


ca sunt unii mai buni decat mine  accept ca sunt mai 


prost decat ei

app daca ai impresia ca eu iti sunt tie superior si nu  


iti si arat ca sunt superior  degeaba ma crezi superior  


tie ca  pe mine nu ma intereseaza sati  demonsterz ca 


sunt daca ma  ignori,ma plictisesc si eu de tine

Trebuie sa te  amuz  sau sa te fac sa te simti  bine nu 


sa te   intimidez doar daca  esti mai slab decat  mine

sa-l dau aici exemplu pe zerack..ala nu e superior e 


doar arogant,se lauda cu banii si cu cluburile...

sau ca fute..da vb dac futi vezi sa nu se rupa 


prezervativu in una cu sida si sa  belesti cardanu

mie ca    nu mai apuci  sa  joci la nunta,am scrsi cu 


pauza ca  ma gandeam ca sa zic si apasam  in continuu pe 


  space

ma ce dq   vorbesc aici de  astea  cu zerack  chestii

eram la  aia cu  superioritatea nu  cu aroganta

Cred ca pot sa explic  superioritate

o cioara  e invidioasa pe  o randunica deoarece  e  mai  


frumoasa decat ea dar e mai rea cioara   si nu ajuta   


la nimic faptu ca e rea

totusi nu o taca pe   ranadunica il ataca pe om ca  omu 


e prost de aia cred,sau  nici pe om ca nu e   stolul 


ucigas din filme,ele creeaza doar teroare ca si  mine  


dar  facem doar galagie atata tot

daca ne sperii  zburam,cum ma speriat  mama  Silviei cu 


garda

in fine..mai scriu ultima  fraza si gata.cand  vrei sa 


fii superior cuiva o faci ca sa arati ca esti mai bun 


decat celalalt si sa-l domini,Cum am incercat eu cu 


saraca bibilau.. am incercat so  domin so  fac sa  imi 


stea la picioare da  mam ales  cu ura din partea ei ,am 


citit despre lucrurile astea .am speriat-o...acum 


degeaba mai incerc sa par om bun ca  e prea tarziu...Oi 


fi eu prost da   inteleg  cate ceva,era logic ca nu avea 


placerea sa stea de vorba cu mine...o facio doar asa  ca 


sa  nu ma simt eu prost?atunci cand am vorbit cu ea,sau 


cand a intrat pe confa ca sa ma  injure ca deadeam poze 


cu ea si cu  mama ei,atunci sa enervat mo fi lasat  asa 


da  nah..da nu mai  dau pozele alea  acum  sau altadata

mam potolit sincer

Nu stiu am  avut impresia ca am  pla mare  si ca  pot sa 


conving o femeie sa stea cu  mine  sau so oblig da  nu   


ai cum dac nu te vrea   tre sa accepti adevarul

Nu pot eu sal accept da  ce sa fac daca nu pot sal 


accept?sal omor pe ala de sta cu ea?

Nu  pot sa omor oameni,dac cititi astia acre  vreti sa 


va dati la Silvia asta,puteti sa va dati la ea  faceti 


ce vreti sincer nu  ma iau de voi,stefan Nicoale a fost 


ultimu  de care mam luat,nu  ma mai  pasioneaza   cu 


cine vorbeste

ma gandesc so vad fericita si linistita atata tot

salut

Mint Silvia?

posibil da  asta nu inseamna ca nu pot sa ma 


conformez,desi   sincer nu prea mint,chiar mi-am impus 


sa  nu  ma mai gandesc la tine si sa te las in pace pt 


totdeauna chiar daca  atunci cand  am impresia ca un 


baiat se da la tine ma panichez,real cnzz a   puis video 


cu   titlu miaw miaw si  era sa fac   un infarct direct 


am dat repede pe  full screen  clipul sa vad daca esti 


tu pe metin acolo...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Soricelul din camera mea

Atunci cand tristetea ucide culori

Ea nu stia ca...